2021-06-07

Zapytanie ofertowe RMSP/05/2021

Skan oferty powinien zostać przesłany pocztą elektroniczną na adres e-mail:

zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl

w terminie do 15 czerwca 2021 r. do godziny 15.00

Warszawa, … czerwca 2021 r.

 

 

Zapytanie ofertowe

RMSP/05/2021

dot. dostawy artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Warszawie

 

W ramach zapytania ofertowego Zamawiający zaprasza Państwa do przesłania oferty w poniższym zakresie.

 

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Biuro Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców

ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa

www.rzecznikmsp.gov.pl

e-mail: zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl

REGON 380779546, NIP 7010832846

 

 

II. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

1.       Wszelką korespondencję Wykonawcy przekazują drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl;

2.       W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca posługuje się numerem sprawy określonym w Zapytaniu Ofertowym.

 

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, artykułów spożywczych i artykułów chemicznych na bieżące potrzeby Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców.

2.Wykaz produktów przewidzianych do dostawy jest określony w formularzu cenowym (załącznik nr 2), stanowiącym załącznik oferty Wykonawcy.

3. Przy realizacji zamówienia wymagana jest należyta staranność.

4. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy artykułów biurowych w ilościach określonych każdorazowo w zgłoszonym przez Zamawiającego zapotrzebowaniu oraz po cenach zawartych w ofercie.

5. Produkty muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, pakowane fabrycznie oraz dostarczane w nienaruszonych opakowaniach.

6. Termin przydatności produktów do użycia od dnia dostawy do Zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy, z zastrzeżeniem, że w przypadku artykułów spożywczych charakteryzujących się krótszym terminem przydatności, termin nie może być krótszy niż 2 miesiące.

7. Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie, stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, a ponadto Zamawiający zastrzega sobie, w ramach wartości umowy, możliwość dokonywania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie.

8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

a. dostarczanie produktów do Zamawiającego według adresu wskazanego w zamówieniu spośród poniższych:

➢ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa (siedziba główna),

➢ul. Ciepła 1 lok. 10, 15-472 Białystok (Oddział Terenowy w Białymstoku),

➢ul. Wielka 20, 61-774 Poznań (Oddział Terenowy w Poznaniu)

➢ul. Żabi Kruk 16 lok.04, 80-822 Gdańsk (Oddział Terenowy w Gdańsku),

➢ul. Kanonicza 11, 31-002 Kraków (Oddział Terenowy w Krakowie);

b. transport produktów wraz z załadunkiem i rozładunkiem oraz złożeniem w budynku wybranej lokalizacji Zamawiającego we wskazanym przez niego miejscu.

9. Warunki realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia:

a. dostarczanie produktów przez okres maksymalnie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy,

b. realizacja dostaw sukcesywna według potrzeb Zamawiającego, w terminie do: 48godzin od daty otrzymania zapotrzebowania w przypadku dostawy realizowanej do siedziby głównej Zamawiającego w Warszawie i do 48 godzin od daty otrzymania zapotrzebowania w przypadku dostaw realizowanych do siedzib oddziałów terenowych Zamawiającego w Poznaniu, Gdańsku, Białymstoku i Krakowie. Wskazane terminy dotyczą dni roboczych.

c. udokumentowanie przy odbiorze daty produkcji produktu i terminu przydatności do spożycia.

10. W ramach wykonania zamówienia na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek wystawienia faktury miesięcznej przelewowej;

11. Szczegółowy opis oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Dostawy realizowane będą przez 12 miesięcy od dnia podpisania umowy

 

V. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA OFERTY

Skan oferty powinien zostać przesłany pocztą elektroniczną na adres e-mail:

zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl

w terminie do 15 czerwca 2021 r. do godziny 15.00

W temacie maila należy wpisać „RMSP/05/2021 Dostawa artykułów biurowych i spożywczych”. 

Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym, w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 oraz formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (na zewnątrz) i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.

W przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż osoby upoważnione, wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.

Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.

Treść złożonej oferty musi odpowiadać wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.

Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

W celu zapewnienia porównywalności ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Wykonawcami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania.

Oferty zawierające dokumenty, co do których dany Wykonawca nie dokonał uzupełnień, wyjaśnień lub doprecyzowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie będą rozpatrywane.

Termin związania ofertą: 30 dni

VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT

Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

Ofertą najkorzystniejszą będzie ta, która przedstawi najkorzystniejszą cenę. Do porównania ofert w kryterium cena Zamawiający weźmie pod uwagę sumę cen jednostkowych z tabeli Formularza cenowego pn. „ARTYKUŁY OCENIANE PRZY WYBORZE OFERENTA”.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za podane kryterium-100

Całkowita cena brutto oferty (C):100%–100pkt

Oferta najtańsza otrzyma 100 punktów.

Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: Liczba punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt

Gdzie:

Cmin–cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych, Cwn–cena zaproponowana przez wykonawcę n

VII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY

Informację o wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający zamieści na stronie BIP, na której opublikowano Zapytanie Ofertowe.

Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.

Wykonawca przed zawarciem umowy może zostać wezwany przez Zamawiającego do podania wszelkich informacji niezbędnych do wypełnienia treści umowy.

VIII. INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

W przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty lub jakichkolwiek informacji składanych przez Wykonawców, Zamawiający może zastosować instytucję wezwania do wyjaśnień.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- treść oferty jest niezgodna z Zapytaniem Ofertowym,
- Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub złożone wyjaśnienia potwierdzą, że oferta jest niezgodna z Zapytaniem Ofertowym lub zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
- nie zawiera Łącznej ceny oferty netto oraz brutto.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. W tym celu Wykonawca powinien przesłać pytania na adres zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl, z powołaniem się na nazwę i numer postępowania.

Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty, w sposób inny niż określony
w Zapytaniu ofertowym lub po terminie, spowoduje jej odrzucenie.

Złożenie oferty wariantowej lub częściowej powoduje odrzucenie oferty.

Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia wynikające z Zapytania ofertowego.

Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa, zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 3do zapytania ofertowego.

Jeżeli informacje i dokumenty zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy wskazać, że nie mogą być one udostępniane. 

W przypadku utajnienia oferty Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji(Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 zezm.)

 

Zamawiający zastrzega, że całościowa oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia jej przez Wykonawcę jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy przedsiębiorcy jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w całości lub w części. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego ogłoszenie lub przekazanie Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowegona każdym jego etapie, bez podania przyczyny, jak również udzielenia zamówienia w zmniejszonym zakresie ilościowym lub jakościowym.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

Klauzula informacyjna

 

Zgodnie z obowiązkiem z art. 13 i 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, że:

 Administratorem danych osobowych jest Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, z siedzibą w Warszawie (00-679), przy ul. Wilczej 46, tel. 22 123 70 70 („Rzecznik”).

 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych pod adresem mailowym: iod@rzecznikmsp.gov.pllub pisemnie na adres: ul Wilcza 46, 00-679 Warszawa z dopiskiem „IOD”.

 Klauzula dotyczy przetwarzania danych osób fizycznych: oferenta, a także jego pracowników, współpracowników, personelu, członka organu, pełnomocnika i innych osób reprezentujących oferenta.

 

 Dane osobowe zawarte w ofercie i jej załącznikach będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyboru kontrahenta do zawarcia umowy. Podstawą przetwarzania danych jest zgoda oferenta, wyrażana poprzez przystąpienie do postępowania, a także niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze jako jednostce sektora finansów publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), tj. obowiązków wynikających z:

·         Kodeksu cywilnego,

·         ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm.),

·         ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164).

Przystąpienie do postępowania jest dobrowolne, jednak po przystąpieniu podanie danych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a ich niepodanie uniemożliwi uczestnictwo w postępowaniu.  Jeśli reprezentuje Pani/Pan oferenta lub inny podmiot, dane kontaktowe przetwarzane są w związku z Pani/Pana funkcją lub relacją z podmiotem, w imieniu którego Pani/Pan występuje. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana lub otrzymaliśmy je od tego podmiotu.

 

Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.

 Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji. 

 Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom:

•       zainteresowane podmioty i osoby, z uwagi na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

•       podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, usługi doradcze i prawne), które przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami,

•       niezależni zewnętrzni usługodawcy, dostawcy, partnerzy, będący odrębnymi administratorami (m.in. usług pocztowych i operacyjnych),

•       organy ochrony prawnej i instytucje publiczne upoważnione do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

Przysługuje Pani/Panu prawo do:

•       żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia po upływie wskazanych okresów, ograniczenia przetwarzania, a także a w zakresie zgody – również przeniesienia danych,

•       cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

•       wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych

adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: (22) 531 03 00

 

 

DOPISEK DO OFERTY:

Przystąpienie do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych na potrzeby tego postępowania.

W każdej chwili oferentowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

 

 

Załączniki:


Nr 1 – Formularz ofertowy


Nr 2 – Formularz cenowy


Nr 3 – Umowa


 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..