2023-01-13

Świadczenie usług sprzątania OT Białystok RMSP/01/2023

Zapytanie ofertowe
RMSP/01/2023
Dotyczy:
Świadczenia usług sprzątania pomieszczeń biurowych na potrzeby Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców w Oddziale Terenowym w Białymstoku.
 
W ramach niniejszego Zapytania ofertowego Zamawiający zaprasza Państwa do przesłania oferty w poniższym zakresie.
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Skarb Państwa – Biuro Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców 
Adres Zamawiającego: ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa
www.rzecznikmsp.gov.pl  
e-mail: zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl,
REGON 380779546, NIP 7010832846
 
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania  na potrzeby Biura Rzecznika 
Małych i Średnich Przedsiębiorców w Oddziale Terenowym w Białymstoku, ul. Ciepła 1 lok. 10, 15-472 Białystok.
 
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a. przygotowanie oferty zgodnie z Załącznikiem nr 2 dołączonym do niniejszego Zapytania ofertowego,
b. możliwość wystawienia faktury miesięcznej przelewowej z odroczonym terminem płatności dla Zamawiającego, 
c. świadczenie usług sprzątania  zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr  1  do  niniejszego  Zapytania  ofertowego,  z  uwzględnieniem  wytycznych 
Zamawiającego, w tym świadczenie ww. usług przy użyciu własnych środków czystości, sprzętu oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji usług. Stosowane przez Wykonawcę środki czystości muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące. Środki czystości i środki higieniczne powinny być dostarczane i uzupełniane według bieżących potrzeb w celu zapewnienia należytego świadczenia usług.
 
III. PLANOWANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 
Umowa zostanie zawarta na czas określony z okresem obowiązywania począwszy od dnia 1 lutego 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku.
 
IV. Termin i sposób przekazania oferty
Oferta powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną na adres mailowy: 
zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl.
w terminie do 20.01.2023 r. do godziny 10:00
W temacie maila należy wpisać „Świadczenie usług sprzątania OT Białystok RMSP/01/2023”. 
Oferta powinna zawierać uzupełniony Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3. 
Do oferty należy dołączyć także kopię ważnej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzenia działalności gospodarczej.
Przesłane w ten sposób dokumenty powinny zostać podpisane przez Wykonawcę lub przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, a następnie zeskanowane w sposób zapewniający ich pełną czytelność. Do oferty należy dołączyć stosowny dokument potwierdzający umocowanie osoby składającej ofertę w imieniu Wykonawcy, jeżeli dotyczy.
W celu zapewnienia porównywalności ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się (telefonicznie, e-mailowo) z Wykonawcami, których dokumenty będą wymagały uzupełnienia, wyjaśnienia lub doprecyzowania. 
Dokumenty, co do których dany Wykonawca nie dokonał uzupełnień, poprawień lub wyjaśnień co do ich treści w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie będą rozpatrywane.
Oferty niepełne, tj. niezawierające wyceny bądź wymaganych informacji w ramach Zamówienia i nieuzupełnione w zakreślonym przez Zamawiającego czasie, podlegają odrzuceniu.
Sposób obliczenia ceny oferty: 
Wykonawca przygotuje ofertę cenową ze wskazaniem ceny jednostkowej netto oraz brutto w złotych za miesiąc świadczenia usług, zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2.
Termin związania ofertą: 14 dni
 
V. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która najwyższą liczbę (C+J) punktów zgodnie z niżej wskazanymi kryteriami oceny ofert. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu:
 
1) Cena brutto za miesiąc świadczenia usługi (C) – 60%;
2) Jakość świadczonych usług (J) – 40%, gdzie na ocenę tejże realizacji składa się:
a. 30% - rekomendacja od co najmniej jednej firmy, w której firma świadczy lub świadczyła usługi sprzątające z pozytywną oceną świadczonych usług; 
b. 10% - ocena wykazu sprzętów oraz środków niezbędnych do wykonywania danych usług sprzątających
Niezbędne jest wykazanie listy niezbędnych sprzętów oraz środków, co ocenione zostanie w zestawieniu do innych propozycji ofertowych. 
2.   Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium:
1) Cena brutto za miesiąc świadczenia usługi (C) – 60% - 60 pkt
Oferta najtańsza otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:
Cn / Cb x 100 x 60 % = liczba punktów, gdzie:
Cn – najniższa cena oferty brutto przedmiotu zamówienia spośród ocenianych ofert
Cb – cena oferty brutto przedmiotu zamówienia oferty badanej,
100 – wskaźnik stały
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny oferty brutto przedmiotu zamówienia.
2) Jakość świadczonych usług (J) – 40% - 40 pkt
W ramach kryterium „Jakość świadczonych usług” ocena ofert będzie dokonana w oparciu o następujące podkryteria:
1) Rekomendacje/a od firm/y, w których Wykonawca świadczy/ł usługi – 30% - 30 pkt
Ocena dokonana zostanie według poniższej punktacji:
1 rekomendacja – 5 pkt 
2 rekomendacje – 10 pkt 
3 rekomendacje – 20 pkt
4 rekomendacje – 30 pkt
2) Ocena wykazu środków czystości i materiałów higienicznych oraz sprzętów niezbędnych do wykonywania usługi – 10% - 10 pkt
Ocenie zostanie poddany Załącznik nr 2 w podpunkcie 2, w którym Wykonawca wskaże wykaz środków czystości, materiałów higienicznych oraz wykaz sprzętów niezbędnych do wykonywania danych usług, za pomocą których Wykonawca zamierza świadczyć usługi w przypadku wyboru oferty.
Ocena zostanie dokonana przez trzech pracowników Zamawiającego, po otrzymaniu wszystkich nadesłanych ofert. Następnie wyciągnięta zostanie średnia z przyznanych przez pracowników punktów, co pozwoli na wyłonienie najlepszej oferty.
Punktacja: 0-10 pkt. 
 
 
VI. INFORMACJE DODATKOWE
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
 
Informację o wyborze oferty Zamawiający zamieści na stronie BIP, na której opublikowano Zapytanie ofertowe.
Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą, 
o miejscu i terminie podpisania umowy.
Wykonawca przed zawarciem umowy może zostać wezwany przez Zamawiającego do podania wszelkich informacji niezbędnych do wypełnienia treści umowy.
 
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dn. 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
W przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty lub jakichkolwiek informacji składanych przez Wykonawców, Zamawiający może zastosować instytucję wezwania do wyjaśnień.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- treść oferty jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym,
- Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub złożone wyjaśnienia potwierdzą, że oferta jest niezgodna z Zapytaniem ofertowym,
- oferta nie będzie zawierała wymaganych dokumentów lub pełnych informacji, w tym wyceny usług,
- Wykonawca złoży ofertę po terminie określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym lub po upływie terminu wyznaczonym przez Zamawiającego na uzupełnienie lub poprawienie oferty bądź złożenie wyjaśnień. 
 
Ponadto, Zamawiający może odrzucić ofertę z uwagi na treść złożonych oświadczeń, stanowiących Załącznik nr 3. 
 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści niniejszego Zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia, odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia lub zamknięcia bez dokonania wyboru oferty. Modyfikacja treści Zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego Zapytania ofertowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. 
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. W tym celu wykonawca powinien przesłać pytania na adres zamowienia@rzecznikmsp.gov.pl, z powołaniem się na nazwę postępowania.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne dla realizacji zamówienia wynikające wprost z Zapytania ofertowego, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością wynikającą z profesjonalnego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącego sprawdzania jakości świadczonych na jego rzecz usług oraz środków wykorzystywanych do świadczenia tychże usług. 
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa zgodnie z przedstawionym projektem umowy.
Jeżeli informacje i dokumenty zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, dalej: „ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”), należy wskazać, że nie mogą być one udostępniane.
W przypadku utajnienia oferty Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
 
Klauzula informacyjna
 
 Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych
 z dnia 27 kwietnia 2016 r.[1](dalej: „RODO”) informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, który wykonuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika z siedzibą w Warszawie (00-679),
przy ul. Wilczej 46 („Rzecznik” lub „Administrator”).
 
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych pod adresem
e-mailowym: iod@rzecznikmsp.gov.pllub pisemnie na adres Biura Rzecznika z dopiskiem „IOD”.
 
Klauzula dotyczy przetwarzania danych osób fizycznych: oferenta, a także jego pracowników, współpracowników, personelu, członka organu, pełnomocnika i innych osób reprezentujących oferenta.
Dane osobowe zawarte w ofercie i jej załącznikach będą przetwarzane w celu analizy oferty
i wyboru kontrahenta do zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy).
Podanie danych jest warunkiem przystąpienia do procedury wyboru oferty, a ich niepodanie uniemożliwi w niej udział. Jeśli reprezentuje Pani/Pan oferenta lub inny podmiot, dane kontaktowe przetwarzane są w związku z Pani/Pana funkcją lub relacją z podmiotem, w imieniu którego Pani/Pan występuje. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana lub otrzymaliśmy je od tego podmiotu. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym poprzez profilowanie.
 
1. Dane osobowe będą przechowywane przez następujące okresy:
2. w zakresie niezbędnym do wyboru oferty – przez okres przedawnienia roszczeń związanych z wyborem oferty, nie dłużej niż 2 lata;
3. w zakresie dokumentacji archiwalnej – przez okres niezbędny do załatwienia sprawy,
a następnie przekazane do archiwizacji w archiwach państwowych[2].
 
 
1. Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
2. podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, usługi archiwizacji, digitalizacji i niszczenia dokumentów, usługi doradcze i prawne), które przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami;
 
• niezależnym zewnętrznym usługodawcom, dostawcom, partnerom, będącym odrębnymi administratorami (m.in. w zakresie świadczenia usług pocztowych i operacyjnych);
• organom ochrony prawnej i instytucjom publicznym upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
 
1. Przysługują Pani/Panu następujące prawa:
2. żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia po upływie wskazanych okresów, ograniczenia przetwarzania, a także a w zakresie umowy – również przeniesienia danych;
3. wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych
w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, numer telefonu: (22) 531 03 00, www.uodo.gov.pl.
________________________________________
[1]Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 oraz Dz.U.UE.L.2018.127.2 oraz  Dz.U.UE.L.2021.74.35).
[1]Zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 1983 nr 38 poz. 173) oraz Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt (z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej).
 
DOPISEK DO OFERTY:
Przystąpienie do postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych na potrzeby tego postępowania.
W każdej chwili oferentowi przysługuje prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
 
 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..